Nousulistat

Nousulistat

ViestiKirjoittaja toni » 24.06.2020 21:25

Mietin tuossa että auttaisiko nousulistojen jatkaminen perään saakka lähtee kovin herkästi loikkimaan tuo mun vene.se ei ole tän kesän juttu mutta mietin nyt vaihtoehtoja mitkä ei tapa vauhtia.tyyni keli on pahin ja varmaan joku 33 solmua niin ilmiö poistuu oli trimmin asento mikä tahansa. Tyynellä trimmi alaasennossa ilman matkustajia ja tankit jo keskipenkin alla.mutta keskipenkillä matkustaja vene ei loiki. Eli perä ei kanna tarpeeksi hitaammilla nopeuksilla.trimmilevyt ja lisäpaino keulaan ei ole minun vaihtoehto.sekin voisi ehkä auttaa jos toisiksi alimmat listat jatkaisi taakse asti en tiedä mut jos jollain olisi kokemusta tällaisista runko muokkauksista.ja tiedän että mulla on suuri rakekulmainen potkuri mutta sillä se keula pysyy ylhäällä loikkimatta suuremmalla nopeudella.
toni
 
Viestit: 287
Liittynyt: 21.08.2019 20:35
Paikkakunta: Kymi

Re: Nousulistat

ViestiKirjoittaja toni » 29.06.2020 17:31

Osaisiko Tommy tähän nousulista asiaan mitään sanoa kun olet noita pohjia muokkaillut tai joku muu asiantuntija. täs taas tietysti vaarana se keulan tippuminen suuremmal nopeudella. kilpavenehän tämä ei ole kuitenkaan ihan vaan 470 Yamarin pulppari.kunhan nyt harrastelen vaan.
toni
 
Viestit: 287
Liittynyt: 21.08.2019 20:35
Paikkakunta: Kymi

Re: Nousulistat

ViestiKirjoittaja Tommy » 29.06.2020 23:39

Pienikin muutos pohjassa saa oikeasti aikaiseksi aika isojakin juttuja.. Rehellisesti sanottuna en osaa arvioida vaikutusta.
Mitä tapahtuu jos polttoainetankit olisi perässä?
Tommy
Ylläpitäjä
 
Viestit: 304
Liittynyt: 22.11.2017 10:31

Re: Nousulistat

ViestiKirjoittaja toni » 30.06.2020 00:57

Ei vaikuttan tankkien siirto millään lailla takaant noin metrin eteenpäin. No kylhän tol nyt pääsee loikkimatta tyynel trimmi ala-asennos ja pienikin aallokko heti parantaa tilannetta. Ja kun vauhtia se noin 32-33 solmua voi vaikka ylitrimmata.voisihan siihen koittaa listoja laminois vaan gelgoatin päälle jos ne siin kokeilun ajan pysyis kiinni repii sit irti jos ei toimi.ja jos toimii tekee sitten kunnolla.ei nyt kuitenkaan kesken kautta.
toni
 
Viestit: 287
Liittynyt: 21.08.2019 20:35
Paikkakunta: Kymi

Re: Nousulistat

ViestiKirjoittaja toni » 11.07.2020 21:17

taidan kuitenkin ensin kokeilla kiilapaloja koska ylös on liikaakin vara trimmata.mutta se on sitten ensi kaudeksi.
toni
 
Viestit: 287
Liittynyt: 21.08.2019 20:35
Paikkakunta: Kymi


Paluu Tee se itse

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron