Alpha One vai Bravo vetolaite?
Ainakin A 1:ssä mulla vas.puol. on Limit Switch - sen sisällä on pätkä johtavaa kärkien alla. Oli viime talvisäilössä kait jäänyt vettä tippa sisään (vuotanut) ja muovikuusio murtunut mikä menee vetolaitteen saranan päähän. Purin osiin, tein epoksista (ja jämistä) uuden kuusion ja rasvasin kärjet - eikun nippuun. Satasen säästö
Toi on rajakytkin, jossa johtava alue. Eli kahvan trimmin ylin ja alin on vakio asteet toisistaan - kuin ylös nousee on ala-asennosta kiinni. Sellainen kompromissi tehtävä. Trailerinapista sitten nousee ohi ylärajan.
Oik. puoleinen anturi vetarissa on sitten sen powertrimmin mittarin anturi - muuten ihan turha, jos ei mitskua..
Ite kyllä trimmaan vetaria ihan aktiivisesti. Joka liukuunnostossa alhaalta nostetta, ja liu'ussa mahd. pintaan/vesilijaa mahd. lyhyeksi. Välillä rupeaa laukkaamaan tai jopa pito lähtee toisten peräaalloissa. Välillä trimmaan vesiviivaa pidemmäksi, niin leikkaa maininkia paremmin (mukavuutta). Hydraulisilla trimmilevyillä ei tule kuin tuulikorjattua kulkuasentoa (cabin cruiseri). Tänään viimeksi merellä ulkona hyvä keli painaa..